Sunday, January 6, 2013

Live~

Bismillah..

TT

setelah 1001 kekuatan dia kumpul

untuk membiasakan diri di sekolah itu.

tibe-tibe.

dia pindah lagi?

dush.

prang.

ching. (bunyi desing2 sikit)

*segala peralatan pecah*

what?

habis tu? apa erti kekuatan dulu yang dia bina?

(bina lah sangat)

adakah semuanya sia-sia?




tak.

langsung tak.

life memang perlukan banyak pengalaman.

kan dia dah ciptakan sedikit pengalaman tu.

tak sia-sia pun apa yang dia lakukan.

biarlah dia. dia cuba untuk mengexplore kehidupan yang lain.

kehidupan dia di tempat lama sudah cukup dan

memberi banyak makna untuk nya.

juga sedikit sebanyak mematangkan fikirannya (ceh)




ha.. dia memang suka cari perjalanan baru.

stress?

kenapa dia perlu stress?

kan dia yang buat keputusan tu. 

(walaupun agak sedikit terpaksa)

so, tak perlulah stress kan?

( kan dah nampak matang dia tu. :P )




cukup-cukuplah tu.

ini bukan masalah negara.

cuma masalah mental. (mental? -,-)

dalaman lah maksudnya.

daripada dia fikir itu dan ini.

baik dia teruskan kehidupan je.

kerja sekolah dah siap ke belum pun tak tahula kan.

so.

think postive je la.

apa kata bina kekuatan baru?

yang lebih teguh dan bertenaga?

barulah cool!

okay?

yeay!

*memang suka cakap sorang-sorang*


1 comment:

nik ros said...

biasa. sis pun suka cakap sorang2. nak bagi motivasi kat diri sendiri..hihihi